Vállalati kontroller [Hungary]


 

Vállalati kontroller

A munkakörhöz tartozó feladatok:

részvétel vállalati gazdálkodási riportok készítésében, részvétel havi, negyedéves kontrolling jelentések, beszámolók összeállításában, részvétel a kontrolling-, tervezési- és riporting folyamatok, valamint az azt támogató IT megoldások fejlesztésében, működtetésében, részvétel iparági összehasonlító elemzések készítésében, iparági driverek makroökonómiai összefüggéseinek feltárásában, részvétel a Társaság teljesítményének mérésére alkalmas feladat-, teljesítmény-, kapacitás-, eredményesség- és hatékonysági mutatószám-rendszer kialakításában, működtetésében és fejlesztésében, részvétel különböző időhorizontú üzleti tervek összeállításában, üzletfejlesztési lehetőségek kapcsán modellépítés, megtérülésszámítás, DCF kalkulációk, gazdaságossági elemzések készítése, részvétel a vezetői döntéseket megalapozó kontrolling jelentések, elemzések elkészítésében, business intelligence funkció felépítésében, részvétel a beruházási/fejlesztési tervekben szereplő tételekhez kapcsolódó gazdaságossági elemzések elkészítésében.

A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek és feltételek:

felsőfokú gazdasági végzettséggel, középfokú angol nyelvtudással, minimum 2 év releváns kontrolling területen szerzett tapasztalat, amely:
    versenypiaci (IT, közlekedés, távközlés, termelő vállalat, nem tanácsadói, szolgáltatói üzletág), aktív kontrolling területen (nem anyavállalati kontrollingot kiszolgáló, hanem helyi szinten teljes funkcionalitással és döntési körrel bíró kontrolling területen), közép-, nagyvállalati szinten szerzett gyakorlat, alapos számviteli ismeretekkel (felsőfokú számvitel végzettség, vagy felsőfokú intézményben szerzett legalább jó minősítésű számviteli szigorlat, vagy mérlegképes könyvelői minősítés), business case készítésében, gazdaságossági számításban szerzett tapasztalattal (min. 5 különböző – nem tanácsadói vagy szolgáltatói üzletágban végzett – projektben), modern prezentációs eszközök ismeretével, a PowerPoint magas szintű alkalmazásával, professzionális szintű excel, adatbázis kezeléssel.

    Elvárások:

    terhelhetőség, komplex látásmód, logikus, analitikus gondolkodás, erős problémamegoldó készség, csapatmunkára való képesség, jelenlegi munkahelye szerinti iparág átfogó ismerete, üzleti modell bemutatásának képessége, jó kommunikációs képesség, pontos, precíz munkavégzés.

    Amit kínálunk:

    folyamatos képzési, fejlődési lehetőség, egyedülálló, stabil hátterű cég, inspiráló, kiemelkedő csapat, erős gazdasági, pénzügy szakmai vezetés, széleskörű aktuális gazdasági, piaci információkhoz való hozzáférés, szakmai látókör bővítés lehetősége, kiegyensúlyozott munkaterhelés, kellemes, modern munkakörnyezet, lendületes csapat. Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület

    A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:

    mérlegképes könyvelői képesítés, IFRS ismerete, tapasztalat vállalati pénzügyekben, Bloomberg/Reuters használat, vállalatértékelési tapasztalat.


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال