Asistent/ka – back office [Czech Republic]


 

Asistent/ka – back office
Advokátní kancelář s českou a zahraniční klientelou hledá kolegyni/kolegu na pozici v back office.

Požadavky:
Práce je vhodná pro kohokoliv, kdo má výbornou znalost českého jazyka a dobré vyjadřovací schopnosti zejména v psaném projevu. Očekáváme pečlivost, zodpovědnost a schopnost samostatné práce i práce v týmu. Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, znalost anglického slovem i písmem (znalost dalšího jazyka výhodou). Znalost použití MS Office.

Hlavní náplň práce:
Administrativní podpora advokátů a dalších zaměstnanců kanceláře, zajištění chodu kanceláře. Obsluha datových schránek, práce s papírovými i elektronickými spisy. Emailová, telefonická i listinná komunikace se soudy, úřady a klienty.

Nabízíme:
Různorodou práci v příjemném pracovním kolektivu v dobře dostupné lokalitě. Hlavní pracovní poměr. Zajímavé finanční ohodnocení a další benefity (stravenky, po dohodě home office).

Nástup možný od 1. 6. 2023.

Typ úlohy: Plný úvazek

Plat: 30 000,00Kč - 35 000,00Kč (měsíčně)

Vzdělání:

  • střední škola s maturitou (Povinné)

Jazyk:

  • výborně česky a dobře anglicky (Povinné)


 

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال